Wednesday 17 January 2018

Hello 2018!

Assalamualaikum,
It's been a long day,month,and also year (?) I did not update my blog =( Bukan sebab apa,sebabnya aku agak busy tak sempat nak update as i am a full time student now and struggling with account is quite stress.Kenapa aku rasa cam segan segan eh nak update?=( HaHa.So, i just finished my final exam and that's mean aku dah habis semester 1! Yehuuuu tolong support kegembiraan aku plis=')

Pastu harini cam nak throwback balik gambar gambar 2017 sebab rasa 2017 ni macam manis manis gula=')
Ini adalah gambar dimana usaha dibayar cash dabombbb when i got the good result in spm tapi malangnya bila ko masuk u,result spm tu orang tak tengok dah tau! So anggap ja result spm ni hadiah untuk diri sendiri ingat yang usaha hang dah dibayar=)

Went to Uitm Tapah as i got to further my study there.It was so amazing to be there like yeah mds was 'fun' (bersama emoji lap air mata).Roomate aku ada 4 orang campur aku.Sorang orang KL,sorang Johor,and sorang negerisembilan.And aku lah paling kuat nagging.Lol!Hahaha.Gonna miss all of them as a roomate sebab sem 2 nanti dah tukar roomate weh=') Semua jenis pembersih so masing masing cakap taknak roomate pengotor please.


Ini classmate saya masa interim.From left;Nisa,Ainaa and me the cutie Syadiya.Ehehehek.Roomate merangkap classmate pun boleh guys.Masa interim 24 jam aku nengok muka dia.Pastu masuk sem1 kelas tetiba auto pulak,so berpisah jua kami bertiga.

It's Raya AidilFitri day but i dont have any entry raya=')sedih sangat sangat sebab dah agak lupa blog.HaHaHa.Baju raya made by mak.com of kos.

From left:Azi,Me,Teah,Pijah,And Su aka Farah.
Ni rackun rackun seperjuangan sem 1 saya.Kawan gossip,borak borak,lepak makan.I have a lot photos with them tapi takkan nak letak semua so ambik yangni macam proper BUT still,they said iam the spoiler.Betul weh,aku kalau ambik gambar dengan depa,muka depa dah elok tapi tetiba sampai muka aku je mesti jelir lidah la,mulut muncungla.Hahaha!Sorry guys.Lots love ok.

Done 14/14 weeks with them.Semester one punya classmates is cool enaf babehhh.By the way,still tak cukup kalau tangkap gambar.

Mari tutup entry ini dengan muka sendiri.Muahahaha.Seperti biasa,azam tahun baru semoga saya mendapat 4 flat setiap sem.=')

Salam sayang,syadiya.xx


4 comments:

  1. Amin...tekun,doa tawakkal..insyaAllah.

    ReplyDelete
  2. ehhhh kita UiTM Tapah jugakkk , tapi part 5 dah..bru je habis final exam semalam

    ReplyDelete
  3. ehhh jumpa blog student uitm tapah juga la... goodluck :)

    ReplyDelete

DO LIKE