Friday 10 March 2017

REVIEW MOVIE: LOGAN

Assalamualaikum,
Dah tengok Logan belum tu?Hehe.Al kisah kawan aku yang aku tipu nama dia Maggi padahal Umi tu ajak aku tengok wayang lagi cerita Logan.Aku macam taknak ah sebab nama cerita ni tak sedap💀.
Padahal bang Logan ni punya famous dalam cerita X-Men.Aku taktau pun nama dia Logan.Aku panggil dia abang Wolverine.Lol bongok.Hhahaha
Seronok aku sebut nama dia "LO-GAN",pastu kawan aku perbetul suruh sebut "Lo-GERN"repeat 100kali aku sebut salah.Ah kisah.

From instagram story.Do follow @syadiyakhairul (tak follow siap!)
Pergi bertiga je;Aku,Umi,and Pikah.
Aku rasa cerita ni paling lama sampai terasa panas punggungku!Hahaha.Oh ya btw im not a big fan of X-Men so jalan cerita yang aku bakal cakap nanti agak serabut sikit tauu.

So here:
Wolverine ni jadi abang uber pulak dah dekat bandar untuk sara Canibal and Charles.Charles ni agak nyanyok dah tua 90-an.Cakap pun merapu raban kadang.Pastu ada seorang lelaki(ntah dari mana)datang naik uber Logan(wolverine)and tanya pasal Mutan.

Si Charles pulak tak habis2 bagitau Logan yang ada mutan baru after a long time takda mutan.Tapi Logan tak percaya sebab pikir Charles ni takleh dipercayai.Tengok-tengok ada perempuan mintak tolong Logan hantar dia and anak dia pergi satu tempat selamat.Padahal anak perempuan tu bukan anak betul dia pun.Dia cuma nurse yang bawak lari budak tu(Laura).And sebenarnya Laura tu anaknya Logan.Benih gitew.

Overall ceritani bagi aku banyak pasal sacrifice la.Takleh cerita banyak.Kena tengok sendiri.Bahahaha kuajo akuni.

Jangan keliru tau,HAHAHAHAHA👇👇👇


Rating:9/10 sebab ending dia buat aku nak teriak.

Salam sayang,syadiya xx

4 comments:

  1. Saya pun sangat emosi bila tgl wyg akhir ni.. tak tahan punya pasal, nangis ajelah~ mmg touching. Tp x le trima la. Napalah ending mcm tu..huhuh

    ReplyDelete
    Replies
    1. cerita sekarang dah tak banyak bagi hidup hero huwa

      Delete
  2. Ramai yang review best2 tentang movie ni. Ni buat saya rasa nak tengok ni hehe.

    ReplyDelete

DO LIKE